wtorek, 20 marca 2012

Wiosna!

Słoneczko od rana świeci mi w monitor no i oficjalnie mamy wiosnę.
A oto kilka tchnień wiosny w obrazkach:
Biedroneczka bardzowielkokropka:


Te dwa motylki akurat sfotografowałam jesienią, ale i tak się nadają, bo są piękne :)



A to już wiosenny motylek na chodniku przed moim domem:


I jeszcze dwa bardzo wiosenne motylki:


Ślimaczek ze spękaną skorupą, któremu jednak to nie przeszkadzało w życiu bo później był wielokrotnie widziany w ogrodzie w różnych miejscach. Ciekawe co mu się stało... starcie z ptakiem?


I to też, prawdę mówiąc, jesienne zdjęcie ale musiałam je tu umieścić ze względu na historię jaka mu towarzyszyła. Żabka ta pływała w fontannie w parku. A w zasadzie topiła się, bo nie mogła się z niej wydostać (zbyt wysokie, strome brzegi). Nie wiem czy sama tam wskoczyła, czy ktoś jej "pomógł" w każdym razie przeprowadziłyśmy z koleżanką akcję ratunkową. Trochę to trwało, bo choć żaba już bardzo spowolniona i zmęczona przed naszymi rękami skutecznie uciekała. W końcu się udało i żaba wylądowała, może trochę twardo, ale bezpiecznie na lądzie. 


Chwilę odpoczęła, po czym wskazałyśmy jej drogę do stawu  i tam sobie pokicała. Happy end :)


A tak poza tym ogarnął mnie szał wielkanocny i tworzę. Jak mi trochę przejdzie to się pochwalę wynikami :)
A, i pytanie:
Ma ktoś może jakieś fajne wzory/pomysły na pisanki takie skrobane, barwione cebulą? (jak one się fachowo nazywają?) Co roku takie robię i chętnie odświeżyłabym zasób wzorów. Tylko takie nie aż tak bardzo skomplikowane, bo obawiam się że talentu mi nie starczy...

2 komentarze:

  1. Pisanek nie skrobię to nie pomogę, ale na chomiku poszukaj. A biedronka to mi wygląda na tą co gryzie, podobno to jakiś agresywny gatunek :) czekam na świąteczną twórczość, ciekawe co tam naprodukowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to dobrze że jej nie dotykałam :]

      Usuń