wtorek, 6 marca 2012

Wyróżnienie

Chciałam bardzo podziękować Kasi za wyróżnienie mojego bloga. To moje pierwsze wyróżnienie, tym bardziej jest ono dla mnie cenne :)


Zgodnie z zasadami powinnam wyróżnić teraz 5 innych blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów i które takiego wyróżnienia nie otrzymały. Postanowiłam więc wybrać 5 blogów na których wzorowałam się rozpoczynając zabawę z własnym blogiem i które spełniają warunki zabawy. Są to:
1) Rękodzieło wyczarowane z nici i szmatek tworzony przez Anko, która ponadto została moim pierwszym obserwatorem
2) Kikimora
3) Niespełniony Artysta
4) Nitka Bez Końca
5) Robótki ręczne

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, jest mi ogromnie miło. Lubię poznawać blogi prowadzone przez tak uzdolnione osoby jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  2. Jest mi ogromnie miło, że zostałam zauważona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, miło mi!!!
    Pozdrawiam!! (Nitka Bez Końca)

    OdpowiedzUsuń