wtorek, 15 stycznia 2013

Wyróżnienie

Wczoraj niespodziewanie dostałam wyróżnienie od blogerki Iselle z bloga Zmagania z (nie)codziennymi wyzwaniami, czyli artystka w akcji.
Iselle, dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie, zwłaszcza że postanowiłaś nagrodzić tylko 3 blogi.


Zasady wyróżnienia:
Nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu;
- pokazać nagrodę u siebie na blogu;
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Dwa pierwsze warunki spełniłam. Tak jak Iselle uważam, że 15 blogów to przesada. Niestety chyba będę musiała przerwać zabawę, przynajmniej chwilowo. Trochę z braku czasu, trochę motywacji. Ale z biegiem czasu na pewno wrócę do wyróżniania innych blogów.
Póki co spełniam warunek 3 - 7 faktów o mnie:
1. Mam blond włosy;
2. Nie noszę kolczyków (nie mam przekłutych uszu ani nic innego);
3. Lubię długo spać rano;
4. Uwielbiam dobrą kawę;
5. Nie umiem śpiewać i tańczyć;
6. Lubię czytać książki;
7. Lubię czytać i oglądać horrory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz