czwartek, 24 stycznia 2013

Wyróżnienie

Dziś z samego rana zostałam zaskoczona wyróżnieniem. Dostałam je od Kasi z bloga Cudawianki.
Bardzo Ci dziękuję Kasiu. Nawet nie wiesz jak cieszą mnie takie gesty.


Zasady wyróżnienia:
"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."

Niestety znów jestem zmuszona przerwać zabawę, z tych samych powodów co poprzednio. Nie wykluczam jednak, że do zabawy powrócę i wyróżnię inne blogi, tylko że w późniejszym czasie. Teraz postaram się spełnić resztę warunków wyróżnienia.
Pytania zadane przez Kasię i moje odpowiedzi:
1. Nie wyobrażam sobie życia bez... czytania
2. Poranek czy wieczór? wieczór
3. Co mobilizuje mnie do rannego wstawania... niestety obowiązki
4. Moja pasją jest... medycyna, literatura i sztuka...
5. Ulubiony zapach... wanilia
6. Mogłabym mieszkać w... domu z dużym ogrodem przy lesie
7. Idealne wakacje: spacer plażą czy wędrówka w górach? zdecydowanie góry
8. Ukochana książka? nie mam jednej konkretnej, każda, która jest ciekawa
9. Co byś zabrała na bezludną wyspę?  co by się dało. Niestety lubię wygody cywilizacji :)
10. Romantyczna komedia czy krwawy horror? zdecydowanie horror
11. Która postać jest ci bliższa Refleksyjny Puchatek czy Rozbrykany Tygrys? w moim przypadku to Kłapouchy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz