piątek, 1 lutego 2013

Złota rybka

Wszystko zaczęło się od pomysłu na prezent dla koleżanki. Jednym z elementów tegoż prezentu była złota rybka spełniająca życzenia. Ale niestety w sklepach nigdzie nie było rybki. Nawet nic podobnego do rybki. Długo myślałam co zrobić. W końcu postanowiłam zrobić rybkę na szydełku. Nie mogłam nigdzie znaleźć odpowiedniego wzoru więc zrobiłam po swojemu. A oto wynik:




Oczko zrobione jest z zielonego cekina przymocowanego za pomocą czarnego koralika. Buźka rybki z tymi rybimi usteczkami wyszła niechcący. Zaczęłam przez pomyłkę przerabiać pętlę z łańcuszka oczkami ścisłymi zamiast półsłupkami. Dzięki tej pomyłce wyszedł fajny dzióbek i moja rybka nie zaczyna się tak gwałtownie.

4 komentarze:

  1. Zdolna dziewczyna z ciebie, żeby tylko jeszcze życzenia rybka spełniała! Pozdrawoam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że spełnia i to nie tylko 3 :)

      Usuń