sobota, 19 października 2013

Trochę jesieni tej jesieni

Poprzedni piątek był wspaniały. Słońce świeciło, było cieplutko... wymarzona pogoda na spacer. Wróciłam więc sobie piechotką z pracy, zbierając po drodze owoce jesieni. A oto co z nich powstało czyli tegoroczne jesienne stroiki:



Wczoraj zaś jesień zaskoczyła mnie czymś innym. Przez całą wiosnę i lato nie udało mi się zobaczyć ani jednej tęczy. Gdy już myślałam, że będę musiała czekać do następnej wiosny wczorajszy zachód słońca przyniósł taki oto widok:


2 komentarze:

  1. Super! :) Gratuluję umiejętności i talentu :) Bardzo mi się tu podoba :) Zostaję na dłużej i zapisuję się do członków :)
    A.J. z http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i serdecznie zapraszam :)

      Usuń