niedziela, 23 lutego 2014

Wazonik włóczkowy x2

Czas zaprezentować mój niedawny wymysł czyli wazonik z butelki i włóczki. Zaprezentuję go z małym kursikiem. Jeszcze co prawda nie jest ozdobiony, bo nadal się nie zdecydowałam jak to zrobię. W gazecie widziałam podobne ozdobione guziczkami. Bardzo to pasowało. Ale ja się jeszcze zastanowię. Tak więc jak zrobić wazonik z butelki i włóczki? O tak:
Gotowy wazonik będzie wyglądał tak:


Do wykonania potrzebna będzie butelka. Ja użyłam plastikowej po balsamie do ciała.
Krok 1. Odcięłam gwint i usunęłam etykiety


Krok 2. Zrobiłam otwory na wlocie butelki


Krok 3. Korzystając z otworów obszyłam brzeg butelki włóczką



Krok 4. Potrzebne będą taśma dwustronna i nożyczki


Kawałki taśmy dwustronnej nakleiłam na boku butelki, po obu stronach


Krok 5. Zaczynamy owijanie. Owinęłam ściśle butelkę włóczką nitka przy nitce.



Gdy kończył się pasek taśmy naklejałam następny i owijałam dalej


Aż do samego końca


Krok 6. Nitkę, którą obszyłam brzeg wazonika przerobiłam półsłupkami na szydełku


Z 4 rzędów półsłupków powstał kołnierz.


Krok 7. Powstały kołnierz wywinęłam w dół i tak powstał ozdobny brzeg wazonu


Krok 8. Schowałam końce nitki i wazonik gotowy.


I oba wazoniki razem:


2 komentarze: