sobota, 20 września 2014

Pomysł na śniadanie: Omlet bananowy

Dziś podzielę się pomysłem na sycące i pyszne śniadanie. Przepis ten jest dość popularny w sieci, natrafiałam na niego kilka razy aż wreszcie zdecydowałam się spróbować. Oto efekt:


Składniki:
1 banan
2 jajka

Wykonanie:
Pokroić banana na kawałeczki, wbić 2 jajka i zmiksować blenderem. Można go usmażyć na patelni, ale ja wlewam go do silikonowej foremki posmarowanej odrobiną oleju i wstawiam do piekarnika rozgrzanego do 140-150°C na jakieś 15 min - do zrumienienia.
Omlet najlepiej smakuje z jogurtem (na zdjęciu jogurt o smaku owoców leśnych).


Danie zawiera w 100g, bez jogurtu ok.:
E: 116 kcal
B: 6,55g
W: 12,41g
T: 4,83g 

4 komentarze:

  1. Nie znałam tego przepisu :) Mój synek jest strasznym niejadkiem, ale może skuszę go taką wersją omleta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam dla niejadka. Jak lubi słodkie powinno mu posmakować :)

      Usuń