poniedziałek, 20 października 2014

Ocieplacz na kubek termiczny

Właśnie skończyłam mój pierwszy ocieplacz na kubek. Już od zeszłego roku miałam go w głowie. W końcu kupiłam sobie kubek termiczny i to zmotywowało mnie do zrobienia ocieplacza.





Zauważyłam na innych blogach taki trend, dodawanie cytatów, najczęściej w języku angielskim, pasujących do tematu posta. Postanowiłam, że też wzbogacę mój blog o kilka cytatów. Oto pierwszy z nich:
"Rozkaz! Kawa powinna być czarna... Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. ...mocna... Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? ... ostra i aromatyczna... Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i...dezodorant „Brutal”
 (Henryk Jerzy Chmielewski, Tytus, Romek i A'Tomek)

4 komentarze:

  1. Wspaniale ozdobiłaś swój kubek :-) Cudny ocieplacz.
    Za to cytat powalił mnie na kolana ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak. Ale za chwilkę, bo muszę go odtworzyć.... Nie zachowałam go niestety. Ale jak tylko odtworzę umieszczę w nowym poście :)

      Usuń