poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ramka na zdjęcia cz.1

Witam po przerwie!
Miałam długą przerwę spowodowaną generalnym remontem w domu. Remont się prawie skończył, czas na rozpakowywanie i dekorowanie.
Podczas rozpakowywania znalazłam stare ramki na zdjęcia. Dostałam je kiedyś od koleżanek, jeszcze w liceum. Czasy świetności dawno już mają za sobą. Już od dawna leżały zapomniane w szafie. Trochę mi się ich żal zrobiło. Ale nijak mi nie pasowały do wystroju. Postanowiłam pokombinować...
Wzięłam do ręki farbę, pędzel i oto wynik:
Ramka 1:
Tak wyglądała przed przeróbką. 


Po malowaniu:


Długo zastanawiałam się jakie zdjęcie w niej umieścić. Jakoś nie miałam kompletnie pomysłu. Dziś nagle wpadła mi w ręce pocztówka z aniołkiem, która pasowała idealnie do koncepcji wystroju.
A tu z kotkiem od Negatyfffki:


Najlepsze nawet zdjęcie źle podane jest jak szampan w słoiku po ogórkach.
(Wojciech Cejrowski, Gringo wśród dzikich plemion)

2 komentarze: